Zasielanie dotazníkov v rámci programu „Overené zákazníkmi“

Zasielanie dotazníkov v rámci programu „Overené zákazníkmi“

(Priamy marketing prostredníctvom elektronickej pošty)


Účel spracúvania osobných údajov:

Zasielanie dotazníkov spokojnosti zákazníkom po uskutočnení objednávky prostredníctvom programu „Overené zákazníkmi“ za účelom hodnotenia nákupu, kvality tovaru a služieb, získavania a vyhodnocovania spätnej väzby a zlepšovania služieb e-shopu.

 

Poznámka: Ako súčasť nášho záväzku zlepšovať služby a rozumieť Vašim potrebám, zasielame Vám, našim zákazníkom, dotazníky spokojnosti prostredníctvom e-mailovej komunikácie po každom nákupe v našom e-shope. Tieto dotazníky sú súčasťou programu 'Overené zákazníkmi', do ktorého je náš e-shop zapojený a  ktorý nám umožňuje získavať a spracovávať  reakcie od  zákazníkov prostredníctvom automatizovanej elektronickej komunikácie - formou dotazníkov, ktoré sú zasielané a následne zákazníkmi vyplňované s cieľom vyhodnocovania spätnej väzby zákazníkov. Informácie, ktoré získavame, nám slúžia na zlepšovanie našich služieb a posúdenie nášho trhového postavenia.

 

Na zasielanie dotazníkov, zber, vyhodnocovanie spätnej väzby zákazníkov a analýzu trhového postavenia využívame služby Sprostredkovateľa, ktorým je Heureka Group a.s. Táto spoločnosť zodpovedá za generovanie dotazníkov a spracovanie získaných odpovedí. Využitie Sprostredkovateľa nám umožňuje efektívne spracúvať získané údaje a poskytovať relevantné informácie na zlepšenie našich služieb a marketingových stratégií.

Dotknuté osoby alebo kategória dotknutých osôb: 

Účastníci programu Overené zákazníkmi – zákazníci, ktorí nakúpili tovar alebo službu v našom e-shope.

 

Kategória osobných údajov:

Bežné osobné údaje. 

Zoznam alebo rozsah osobných údajov: 

E-mailová adresa, informácie o kúpenom tovare.

 

Právny základ spracúvania osobných údajov: 

Zákonnosť spracúvania osobných údajov:

Osobné údaje sa spracúvajú v súlade s článkom 6 ods. 1 písm. f) Nariadenia (EÚ) 2016/679 (všeobecné nariadenie o ochrane údajov, GDPR), kde oprávnený záujem Prevádzkovateľa slúži ako právny základ pre spracúvanie. 

Spracúvanie je vykonávané v súlade s platnými právnymi predpismi:

Zákon o elektronických komunikáciách (§ 116 ods. 3 zákon č. 452/2021 Z. z. v platnom znení), ktorý upravuje podmienky pre priamy marketing.

Zákon č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov,

Všeobecné nariadenie o ochrane údajov (GDPR). 

 

Oprávnený záujem Prevádzkovateľa (podľa čl. 6 ods. 1 písm. f) GDPR):

Prevádzkovateľ má oprávnený záujem na zasielaní dotazníkov spokojnosti zákazníkov prostredníctvom e-mailovej komunikácie po každom nákupe v rámci programu 'Overené zákazníkmi'. Cieľom je zber a analýza spätnej väzby, ktoré umožňujú zlepšovanie služieb a produktovej ponuky. Zákazníci majú možnosť jasne a výslovne vyjadriť námietku proti prijímaniu dotazníkov a proti spracúvaniu ich osobných údajov na tento účel. Tento proces je plne transparentný a poskytuje zákazníkom možnosť aktívneho rozhodnutia, čím minimalizuje vplyv na ich súkromie a zároveň dodržiava zásady ochrany osobných údajov podľa GDPR.

 

Zákonná povinnosť spracúvania osobných údajov: 

Spracúvanie osobných údajov na základe osobitého právneho predpisu sa nevykonáva.

 

Príjemcovia alebo kategória príjemcov, ktorým budú osobné údaje poskytnuté: 

Spoločnosť Heureka Group a.s.,  Karolínská 706/3, 186 00 Praha 8, Česká republika, IČO: 07 822 77
pôsobí ako Sprostredkovateľ spracúvania osobných údajov v rámci programu 'Overené zákazníkmi'. Spoločnosť spracúva osobné údaje na základe Zmluvy o spracúvaní osobných údajov Sprostredkovateľom, ktorej predmetom je plnenie úloh Sprostredkovateľa. Poskytujeme jej e-mailovú adresu zákazníka a informácie o kúpenom tovare, ktoré sú používané výlučne na účely zasielania a vyhodnocovania dotazníkov. Všetky aktivity sú vykonávané v súlade s článkom 28 Nariadenia GDPR.

Osobné údaje dotknutých osôb nie sú pri zasielaní e-mailových dotazníkov odovzdané žiadnej tretej strane pre jej vlastné účely. 

Poznámka:
V prípade, že zákazník dobrovoľne a z vlastnej iniciatívy zverejní hodnotenie priamo na portáli Heureka.sk (napr. cez odkaz v e-maile), spoločnosť Heureka Group a.s., IČO: 07 822 777 vystupuje v tejto súvislosti ako samostatný prevádzkovateľ osobných údajov. Takéto spracúvanie prebieha mimo kontrolu pôvodného Prevádzkovateľa e-shopu, na základe podmienok ochrany súkromia Heureka Group a.s..

 

Iný oprávnený subjekt:

Oprávnený subjekt podľa § 13 ods. 1 písm. c) zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a GDPR, zahŕňa:

Kontrolné a dozorné orgány: Orgány, vrátane Úradu na ochranu osobných údajov, ktoré môžu vyžadovať prístup k osobným údajom pre kontrolné a dozorné úlohy.

Súdy a orgány trestného konania: Majú prístup k osobným údajom v rozsahu potrebnom pre vyšetrovania, súdne konania a právne procesy.

Slovenská obchodná inšpekcia: Orgán dozoru nad spotrebiteľskou legislatívou, oprávnený vykonávať kontrolu osobných údajov.

Iné zákonom oprávnené subjekty: Štátne a verejné inštitúcie s právomocou spracúvať osobné údaje na základe zákona, ako napr. daňové úrady a sociálne zabezpečenia.

 

Do tretích krajín: 

Osobné údaje nie sú poskytované do tretích krajín.

 

Do medzinárodných organizácií: 

Osobné údaje nie sú poskytované do medzinárodných organizácií.

 

Zverejňovanie osobných údajov: 

Prevádzkovateľ osobné údaje nezverejňuje.

 

Doba uchovávania osobných údajov/ kritérium jej určenia:  

Spracúvanie osobných údajov na vyššie uvedené účely trvá:

Do podania námietky proti zasielaniu elektronickej pošty na účely priameho marketingu v súlade s § 116 ods. 3 zákona č. 452/2021 Z. z. o elektronických komunikáciách. Zákazníkom je poskytnutá možnosť jednoducho a bezplatne kedykoľvek odmietnuť zasielanie e-mailov na tieto účely. Táto možnosť zahŕňa odmietnutie použitia ich kontaktných údajov už v čase ich získavania a pri každej doručenej správe, pokiaľ zákazník takéto použitie predtým neodmietol. 

Prevádzkovateľ aktívne a zreteľne ponúka túto možnosť zákazníkom aspoň na jednej zo stránok, ktoré sú súčasťou objednávkového procesu e-shopu. 

Zákazníci majú možnosť odmietnuť zasielanie dotazníkov počas každého zasielania e-mailu s dotazníkom prostredníctvom odkazu na odhlásenie. V prípade odmietnutia dotazníkov cez tento odkaz, ich e-mailová adresa je okamžite pridaná do „Zoznamu opt-out“, a žiadne ďalšie dotazníky im nebudú zasielané.

Do podania námietky proti spracúvaniu osobných údajov podľa GDPR. Táto námietka môže byť vyjadrená kedykoľvek a zahŕňa právo namietať proti spracúvaniu, ktoré sa týka dotknutej osoby na základe článku 6 ods. 1 písm. e) alebo f). Ak dotknutá osoba uplatní priamo u Prevádzkovateľa námietku voči spracúvaniu osobných údajov na účely priameho marketingu, vrátane profilovania, osobné údaje sa už na také účely nesmú spracúvať.

Najviac po dobu 5 rokov od začatia spracúvania osobných údajov na uvedené  účely spracúvania.

 

Doba a podmienky spracúvania osobných údajov Heurekou: 

Heureka Group a.s. spracúva osobné údaje počas platnosti zmluvy o spolupráci v programe „Overené zákazníkmi“.  Ak zákazník namieta, odmietne ďalšie zasielanie dotazníkov cez odkaz v dotazníku, jeho e-mailová adresa je okamžite pridaná do „Zoznamu opt-out“. Heureka musí po ukončení zmluvy vymazať alebo anonymizovať všetky osobné údaje do 30 dní, pokiaľ zákazník nevyžiada kópiu údajov alebo právne predpisy nevyžadujú ich ďalšie uchovávanie.

 

Poučenie o forme požiadavky na poskytnutie osobných údajov od dotknutých osôb:

Poskytnutie osobných údajov (e-mailová adresa a informácia o zakúpenom tovare) nie je zákonnou alebo zmluvnou povinnosťou.

Údaje sú získavané automaticky ako súčasť objednávky a sú potrebné výlučne na zaslanie dotazníka spokojnosti.

Ak zákazník nesúhlasí so zasielaním dotazníkov (uplatní opt-out alebo podá námietku), jeho osobné

údaje nebudú na tento účel ďalej spracúvané. Zákazník však stále môže nakupovať bez akéhokoľvek obmedzenia.

 

Zdroj osobných údajov: 

Osobné údaje sú získavané:

• priamo od zákazníka v rámci jeho objednávky na e-shope Doglife.sk (e-mail, informácia o kúpe),
• z interného systému objednávok Prevádzkovateľa, v rozsahu potrebnom pre zaslanie dotazníka spokojnosti.

Osobné údaje nie sú získané z verejne dostupných zdrojov ani od tretích strán.

 

Informácie o  existencii automatizovaného individuálneho rozhodovania vrátane profilovania:

Prevádzkovateľ vyhlasuje, že pri spracúvaní osobných údajov na účely zasielania dotazníkov spokojnosti nedochádza k automatizovanému individuálnemu rozhodovaniu ani k profilovaniu podľa čl. 22 GDPR

Odoslať článok známemu   Vytlačiť

Platobné metódy

GP webpay - Online platbaHotovosť alebo kartou pri prevzatí - len pri osobnom odbereDobierkaBankovný prevod

Doručovacie metódy

GLS - kurierska  služba
Kontakt
Peter Juhás-NPTomášikova 12570/50BBratislava83104SLOVENSKO